Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit je vraag er niet bij, mail ons dan: samensteunjesterker@vokk.nl

Hoe doneer ik?
Doneren kan zonder account. We hebben wel altijd een e-mailadres van je nodig. Betalingen gaan via iDEAL en de financiële transacties verlopen daardoor altijd veilig.

Doneren lukt niet, wat nu?
Misschien ben je vergeten je e-mailadres in te vullen. Mocht het nog niet lukken stuur een e-mail naar samensteunjesterker@vokk.nl.

Wat gebeurt er met mijn geld?
Jouw donatie komt op een aparte rekening te staan onder de door jou gesteunde actie. Vervolgens gaat het geld naar het door de actiehouder bepaalde project van de VOKK, de eigenaar van Samen Steun Je Sterker. Dat kan bijvoorbeeld de KanjerKetting zijn. De VOKK heeft een ANBI-status en het CBF-keurmerk.

Wat als een actie eerder dan de gestelde termijn het doel heeft bereikt?
Actiehouders kunnen hun actie daarna voortzetten om de VOKK verder te steunen.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van het verloop van de actie?
Op Samen Steun Je Sterker kun je het verloop van de actie volgen.

Hoe zit het met belasting?
De VOKK heeft een ANBI-status. Doneren kan daarom fiscaal aantrekkelijk zijn. Klik hier voor meer informatie.